opc_loader

Veel gestelde vragen bij online shoppen op iriswebshop.nl

Klik hieronder op de vraag van uw keuze. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

- Over iriswebshop
- Hoe werkt de webshop?
- Aan wie leveren jullie?
- Hulp bij of na het bestellen?
- Ik heb een probleem / foutmelding op de website, wat nu?
- Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- Wat zijn de leveropties + kosten?
- Wat zijn de levercondities?
- Wat is de levertijd?
- Wat zijn de bezorgtijden?
- Hoe kan ik mijn zending volgen?
- Ik was niet thuis toen mijn bestelling werd aangeboden, wat nu?
- Wat is de garantie op mijn product?
- Hoe kan ik een bestelling annuleren?
- Hoe kan ik een bestelling retourneren?
- Wat doe ik bij schade na levering?
- Kan ik korting krijgen?


Over iriswebshop.nl 

Alles voor praktisch en voordelig opbergen

Dé specialist in innoverende opbergoplossingen

Heb je het idee dat je huis of kantoor altijd een rotzooi is Of dit nu komt door de kinderen, eventuele huisdieren, een hoge werkdruk of een gebrek aan opbergplaatsen: een rommel is huis of op het werk is nooit fijn. Bij Iris Webshop helpen we je graag met het scheppen van orde in alle chaos. Wij zijn dé specialist op het gebied van plastic opbergboxen en andere opbergproducten. Ons motto? Onze producten veraangenamen het dagelijks leven.

Praktische ontwerpen van een hoge kwaliteit

Een uitstekende kwaliteit en het praktische karakter staan bij al onze opbergproducten centraal. Door de praktische ontwerpen zijn veel van onze producten eenvoudig te stapelen en dus eenvoudig op te bergen. Onze productontwikkeling is gericht op de moderne leefstijl. De hoge kwaliteit wordt gecombineerd met een mooi design. Neem afscheid van alle rommel, want met IRIS zijn de tijden van rotzooi echt voorbij.

Waarom kiezen voor Iris Webshop?

Natuurlijk, wij zijn niet de enige die innoverende opbergoplossingen verkoopt. Waarom je dan toch bij ons moet bestellen? Omdat wij diverse voordelen te bieden hebben:

  • Wij zijn een van de grootste kunststofproducenten ter wereld
  • Doordat onze productie- en distributiefaciliteiten geautomatiseerd zijn, hanteren we een aantrekkelijke prijs
  • Al onze producten zijn van een hoge kwaliteit, eenvoudig schoon te maken en duurzaam
  • Wij hebben een erg uitgebreid assortiment, dus voor ieder wat wils
  • Gratis verzending bij bestellingen boven 50 euro, alleen geldig binnen Nederland

Wil je meer weten over onze mogelijkheden of heb je een vraag over een specifiek product? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag.

Iriswebshop.nl is opgericht in 2013 onder de vleugels van Iris Ohyama Europe BV te Tilburg.
Wij zijn dé officiele webshop voor Iris opbergproducten en aanverwanten. Iriswebshop.nl levert allerhande praktische kunststof opbergproducten zoals opbergboxen, ladekasten, gereedschapskisten en leuke oplossingen voor het opbergen van speelgoed.
Omdat wij rechstreeks vanuit ons productiebedrijf- en magazijn leveren, kunnen we de prijs scherp houden en de levertijden kort (afhankelijk van bestemming).
Iriswebshop.nl levert zowel aan de particulier als aan bedrijven. Heeft u een bedrijf en wilt u een zakelijke bestelling plaatsen? Kijk dan bij bulk informatie of neem contact met ons op.

Hoe werkt de webshop?

Onze webshop is opgezet om u zoveel mogelijk en zo makkelijk mogelijk inzicht te geven in ons assortiment. U kunt op uw PC, tablet of mobiel het menu gebruiken om de producten/productgroepen van uw keuze te bekijken of u kunt gebruik maken van de zoekoptie. Onze webshop past zich aan op uw apparaat zodat de shopervaring makkelijker wordt. Bij ieder item vindt u een button om meer informatie (Details) van het product te zien of om het product direct aan het winkelmandje te plaatsen (Bestellen).
Nadat u de producten in de winkelwagen heeft geplaatst, kunt u deze vinden in de mini-winkelwagen rechts bovenin. Als u de bestelling door wilt zetten kunt u daar klikken op Afrekenen. U ziet dan een overzicht van uw bestelling en de bijkomende bezorgwijze en kosten hiervoor.
Indien u in het bezit bent van een kortingscode kunt u deze hier inladen bij “Actie- of couponcode” en op de zwarte pijltjes klikken. De korting wordt dan verrekend. Desgewenst kunt u nog wijzigingen doorvoeren in de winkelwagen, zoals het aantal aanpassen of items verwijderen.
Zodra u verder gaat (druk nogmaals op Afrekenen) komt u in het scherm waar u uw gegevens kunt opgeven (Direct afrekenen) of kunt inloggen als u reeds klant bent.
Daarnaast geeft u de bezorgwijze aan en hoe u wilt betalen.  Als u daarna op  “Doorgaan” klikt wordt u door de betaalprocedure van de door u gekozen bank geleid.
Zodra de betaling is afgerond, keert u terug op de bedankpagina van onze webshop en zult u binnen 60 minuten een automatisch gegenereerde orderbevestiging van ons ontvangen.
Wij zullen daarna uw bestelling zo spoedig mogelijk verwerken en per DPD pakketdienst aan u leveren.

Kunt u uw gewenste product niet vinden, loopt u tegen een probleem aan of heeft u een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op.

Aan wie en waar levert iriswebshop.nl ?

Iriswebshop.nl levert aan particulieren in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland.
Wilt u een zakelijke bestelling plaatsen of elders in de EU laten leveren? Ook dat is vaak mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op. 

Ik heb hulp nodig bij of na het bestellen

Kijk eerst bij “Hoe werkt de webshop”. Wellicht vindt u daar het antwoord op de vraag. Heeft u nog steeds een vraag, is er een probleem of is iets niet duidelijk? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een probleem / foutmelding op de website, wat nu?

Ga eerst na of het probleem niet kan ontstaan door een lokale situatie. Voorbeelden daarvan zijn een te oude browser (bijvoorbeeld Internet Explorer 8 of lager), een slechte internetverbinding of een software probleem op uw pc.
Indien u een fout vindt op onze site of iets onduidelijk werkt, dan horen we dat natuurlijk graag van u. Wij willen immers onze klanten op de beste manier bedienen en onze webshop steeds verbeteren.
U kunt de fout of andere onduidelijkheden op de website aan ons mailen via ons contactformulier.  Het liefst met tijdstip+datum en indien mogelijk een screenshot (schermkopie) van het euvel.
Wij zullen dan onze uiterste best doen om u verder te helpen en de fout z.s.m. op te lossen.
Uw feedback wordt altijd gewaardeerd!

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Op dit moment kunt u met de volgende methoden betalen:

•    Ideal Nederland (ABN-Amro Bank, ASN Bank, ING Bank, Rabobank, SNS Bank, Regiobank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers & Knab).
•    Sofort Banking
•    Bancontact/MisterCash
•    PayPal: u betaalt met uw Paypal tegoed, rechtstreekse afschrijving van uw rekening via Paypal of met uw Visa of Mastercard.
 

U betaalt de volledige bestelling vooruit. Wij garanderen dat uw betaling, bestelling en persoonlijke gegevens veilig en vertrouwd worden behandeld.

Wat zijn de levercondities?

Onze voorwaarden voor levering van onze goederen en diensten vindt u hier.

Wat zijn de leveropties en bezorgkosten?

Onze producten worden geleverd op het verzendadres naar keuze door DPD pakketdienst.
De tarieven zijn onderverdeeld per land en zijn als volgt:


DPD Nederland    € 6,50 per levering Vanaf € 50,- orderbedrag, geen bezorgkosten!
DPD België    € 6,50 per levering
DPD Duitsland (Deutschland)    € 12,50 per levering
DPD Frankrijk (France)    € 15,00 per levering

Bij leveringen van grote aantallen of grotere volumes kan het voor ons én u handiger zijn als we de bestelling per pallet aan u leveren. Wij zullen in dat geval contact met u opnemen om dit af te stemmen. Meestal zijn hier geen extra kosten voor u mee gemoeid.

Wat is de levertijd?

Op dit moment bedraagt de gemiddelde levertijd van alle bestellingen die via DPD pakketdienst worden verzonden:

DPD Nederland    Gem. 1 – 3 werkdagen
DPD België    Gem. 2 – 4 werkdagen
DPD Duitsland (Deutschland)    Gem. 3 – 7 werkdagen
DPD Frankrijk (France)    Gem. 3 – 7 werkdagen

Wat zijn de bezorgtijden?

De levering van uw bestelling vindt plaats op werkdagen. De levering wordt door DPD Classic pakketdienst verzorgt. De bezorgtijd is tussen ’s ochtends 08.00u – ’s avonds 19.00u (DPD daglevering, Maandag - Vrijdag).

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Er wordt automatisch een trackingnummer verstrekt zodra de pakketten zijn klaargemaakt. U ontvangt dit trackingnummer op het door u ingegeven e-mail adres. Deze code wordt actief zodra DPD de pakketten heeft opgehaald bij onze vestiging en zij de bestelling hebben gescand. 

Ik was niet thuis toen mijn bestelling werd aangeboden, wat nu?

U kunt uw pakket zending altijd opvolgen op www.dpd.nl met het track&trace nummer dat u ontvangt via e-mail na bestelling. Indien de bezorger u niet thuis treft zal deze een notificatie in uw brievenbus achterlaten of een e-mail sturen met aanvullende informatie. Uw pakket(ten) zullen een week beschikbaar zijn op een afhaalpunt na een mislukt bezorgpoging. Na deze periode wordt de bestelling automatisch geretourneerd. Er zullen extra verzendkosten in rekening worden gebracht voor een eventuele tweede levering.

Wat is de garantie op mijn product?

Op alle Iris producten zit standaard de wettelijke fabrieksgarantie volgens EU regelgeving, rekening houdende met de wettelijke consumenten wetgeving omtrent non-conformiteit (alleen voor eindgebruikers). Voor meer informatie kunt u artikel 10 raadplegen van onze algemene voorwaarden.

In alle gevallen gaan wij er van uit dat het product, wat u via onze webshop heeft aangeschaft, is gebruikt onder normale omstandigheden en met het doel waarvoor het product gemaakt is.

Indien u een product heeft gekocht via iriswebshop.nl en u wilt garantie claimen, neem dan contact op via het contactformulier o.v.v. Garantie met het ordernummer+artikelnummer en het euvel wat is ontstaan. Wij zullen de claim dan z.s.m. in behandeling nemen en u informeren over de oplossing.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Per abuis het verkeerde besteld, u wilt op een ander adres geleverd krijgen of u wilt om een andere reden uw bestelling aanpassen of annuleren?
U kunt op de besteldag (na het weekend op maandag) vaak nog wijzigingen doorgeven via web@iriseurope.nl of via (+31) 13 206 0010.
Wij kunnen u echter geen enkele garantie bieden dat uw order op dat moment nog niet verwerkt en/of verzonden is.

Indien uw bestelling reeds onderweg is dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.
U kunt na ontvangst van de bestelling desgewenst gebruik maken van de retourregeling.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet tevreden, het verkeerde besteld of een andere reden waarom u uw bestelling wilt retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen aan ons retourneren. Bij de levering van uw bestelling treft u een retourformulier. Volg de instructies op dit formulier en daarna kunt u het product kosteloos terug sturen en zorgen wij er voor dat u het volledige aankoopbedrag z.s.m. terug krijgt gestort op uw rekening.
Geen retourformulier ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat nu?

Wij doen ons uiterste best onze zendingen zo goed mogelijk te verpakken en te transporteren. Toch kan het voorkomen dat u de bestelling beschadigd heeft ontvangen. Dat is erg vervelend.
In geval van schade vragen wij u binnen 10 werkdagen contact met ons op te nemen via het contactformulier, met daarbij de aard van de schade uitgelegd, uw ordernummer en als het mogelijk is een foto of foto’s van de schade.
Op basis daarvan zullen we u z.s.m. voorzien van een nieuw item of onderdeel en u eventueel verzoeken het beschadigde artikel middels het retourformulier terug te sturen.

Kan ik korting krijgen?

Onze prijzen in de webshop zijn zeer scherp. Maar er zijn soms mogelijkheden om toch voor extra korting in aanmerking te komen. Meestal is dit het geval als u grotere aantallen in gedachten heeft of frequente afnames in gedachten heeft en het aankoopbedrag boven een bepaalde waarde komt (bekijk onze bulk kortingen). Neem voor meer informatie contact met ons op via web@iriseurope.nl en omschrijf daarin duidelijk waar u in geinteresseerd bent en waar en wanneer we het zouden moeten leveren.
Houd daarnaast onze website, nieuwsbrieven, Facebook pagina en de vouchers in de doos bij uw bestelling goed in de gaten voor andere kortingsacties!


Iris Ohyama Europe BV
Gesworenhoekseweg 1
5047 TM Tilburg
Nederland
+31 (0)13 2060010
web@iriseurope.nl
IBAN: NL36RABO0302942726
BIC: RABONL2U
KvK: 33305122
Btw: NL807028691B01

Contact

*
Beveiligingscode
CAPTCHA Image
Ik kan de beveiligingscode niet goed zien